Het lijkt erop dat je onze cookies nog niet hebt geaccepteerd. Klik hier om de cookies te aanvaarden en deze inhoud te bekijken.
We zijn Stijlbouwers. We ontwikkelen, bouwen en verkopen voornamelijk woonprojecten. En doen dat in onze eigen stijl. Met absolute focus op kwaliteit en betrokkenheid. Dat zie je in onze projecten. En dat voel je in de manier waarop we ze aanpakken – in stijl.
Elk project is een persoonlijke uitnodiging om mooi te wonen en in stijl te leven. Elke keer een gelegenheid om woondromen waar te maken, op een positieve manier, zoals we het zelf ook zouden willen ervaren. De lat hoger, en de klant op één – dat is onze stijl.
Bij Eribo geniet je de ervaring van een aannemer, de visie van een ontwikkelaar en de feeling van een vastgoedexpert.
We zoeken een gedreven, communicatieve en sterk georganiseerde persoon die graag in een dynamische en familiale omgeving werkt. Je biedt een sterke ondersteuning aan het management op diverse domeinen en zal verantwoordelijk zijn voor een deel van de operationele en administratieve taken binnen de HR- afdeling. Je zal alvast een essentiële rol vervullen bij de verdere groei van Eribo.
Verantwoordelijkheden
Je ondersteunt het management op diverse domeinen zoals op vlak van IT (bieden van eerstelijnshulp), opvolging verzekeringen en borgen, beheer carfleet, uitwerken – optimaliseren en bewaken van diverse procesflows, organiseren van events, administratieve hulp voor de projectleiding…
Daarnaast neem je diverse HR-gerelateerde zaken voor jouw rekening:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor de werfmedewerkers voor het verstrekken van algemene informatie met betrekking tot personeelsmaterie in de ruime zin (verzekeringen, mutualiteit, pensioen, tijdskrediet, weerverlet, …);
Je bent de eindverantwoordelijke voor alle personeelsadministratie & verschillende aspecten rond hard HR (payroll, verzekeringen, extralegale voordelen, wetgeving, ….) voor de werfmedewerkers;
Daarnaast bied je ondersteuning bij verschillende soft HR-projecten voor de werfmedewerkers (rekrutering, evaluaties, opleidingen, rapportering, …);
Tot slot help je mee met het organiseren en opvolgen van (winter)opleidingen, arbeidskledij, interne communicatie…
Kennis en ervaring
Opleiding: je hebt een diploma hoger onderwijs, richting HR of gelijkwaardig, gecombineerd met minimum 5 jaar relevante ervaring in een gelijkaardige functie (liefst in de bouwsector)
Doorgedreven kennis van MS Office en applicaties zoals Geodynamics
Vaardigheden
Je bent gedreven, energiek, proactief en enthousiast. Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden (schriftelijk en mondeling).
Je neemt graag initiatief en bent creatief.
Je bent nauwkeurig en betrouwbaar.
Je kan jouw prioriteiten stellen en bijgevolg planmatig werken.
Je bent een teamplayer maar je kunt ook zelfstandig werken.
Je hebt een sterk aanpassingsvermogen.
Autonome functie in een kwalitatief hoogstaand groeibedrijf met talrijke referenties
Werken in een dynamisch team en in een moderne werkomgeving
Een KMO die continu investeert in mensen en middelen
Werken in een modern nieuwbouwkantoor in Waregem
Een opleidingsprogramma om al de facetten van de job te leren kennen
Een werkregime dat samen te bepalen is – sowieso gekoppeld aan het glijtijdsysteem
Aantrekkelijk salarispakket aangevuld met extralegale voordelen, zoals: firmawagen, gsm + abonnement, maaltijdcheques, ecocheques, groepsverzekering en hospitalisatieverzekering (met mogelijkheid tot uitbreiden voor gezinsleden)
Opstarten op zelfstandige basis is tevens bespreekbaar
Wij en onze partners gebruiken cookies om informatie op je apparaat op te slaan en te raadplegen. Zo kunnen we je gebruikerservaring verbeteren en relevante content en gepersonaliseerde advertenties tonen.
Je kan de cookies accepteren, beheren of afwijzen. Je kan deze popup via de cookieknop links onderaan op elk moment opnieuw openen om je voorkeuren aan te passen. Voor meer informatie lees je onze <a href=":link" target="_blank">cookie policy</a>.
Met inachtneming van de verordening (EU) 2016/679 van het Europees Parlement en de Raad van 27 april 2016 betreffende de bescherming van natuurlijke personen in verband met de verwerking van persoonsgegevens en betreffende het vrije verkeer van die gegevens en tot intrekking van Richtlijn 95/46/EG (algemene verordening gegevensbescherming), geef ik toestemming mijn persoonsgegevens te verwerken in het kader van de werving- en selectieprocedure. Ik geef geen toestemming om mijn persoonsgegevens langer te bewaren dan voor de verwezenlijking van de doeleinden waarvoor zij werden verkregen nodig is, of verder te bewerken. Ik verklaar dat de verstrekte informatie nauwkeurig is, en zo nodig is bijgewerkt naar de laatste stand van zaken. Bijgevoegde bestanden bevatten naar mijn weten geen computervirussen of malware. Ik geef geen toestemming om mijn persoonsgegevens te verwerken met het oog op direct marketing.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier